måndag 21 januari 2013

Te som kvällsfika..

1780 kcal idag. Lite sur över att jag inte sparat något till kvällsfika. Brukar väga, skriva ner, äta. Räknar i efterhand alltså men oftast kommer jag av mig själv upp i 1500-1600 kcal efter middagen. Men idag kom jag upp i lite mer.



Frukost: ägg, ost, äpple, kaffe med mjölk
Lunch: kesella 1%, ägg, ost, kaffe med mjölk, en liten chokladbit på ca 8 gram
Mellanmål: ägg, ost
Mellanmål 2: ost, äpple, fem mandlar
Middag: stor portion pasta, tomatsås med champinjoner, halv broccoli, ost, liten bit kladdkaka



Ser att jag är ostmissbrukare. Men det är lugnt, ost betraktar jag som nyttigt. Mättar bra och innehåller kalcium och protein.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte bara tipsa om tävlingen jag har just nu där man kan vinna ett peppande löparsmycke:
    http://icanrestwhenimdead.com/?p=4351

    SvaraRadera