söndag 20 januari 2013

Laxbiff med sallad för 410 kcal

Igår åt jag 1700 kcal...och kakor för 600 kcal =) Det var värt det, det var jättegott. Nån gång ibland är det okej att gå loss i kakförrådet.

Imorse tänkte jag att jag känner för att ha en äta-lite-vad-jag-vill-dag ( = mera kakor), men var sur på sambon för en grej igår så vi grälade imorse och sen var jag inte sugen på kakor längre. Kan haft att göra med att sambon (efter att vi blivit samt) sa att jag ser smalare ut och att det gett resultat. Så jag blev lite peppad där och bestämde mig för att ta en räknardag och hålla koll på kalorierna istället.

Åt grymt god lunch: laxbiff med avocadosallad och teriyakisås.



Laxbiff - 250
Tomater - 30
Sås - 30
Halv avocado - 100
Totalt: 410 kcal



1 kommentar:

  1. Det ser helt underbart gott ut! Och kul att få höra att det syns skillnad :)

    SvaraRadera