fredag 3 december 2010

Minus igen, me happy!

Dag 19: 66,3 kg

Dag 1: 69,5 kg

-3,2 kg

Yihaaa! Blev jätteglad när jag såg siffrorna imorse, trodde ju igår att jag skulle ha gått upp. Udda att jag legat på minus hela tiden, inga plus vid nån vägning under de här 19 dagarna. I och för sig är jag ju lite taktisk och väger mig inte på måndagar utan på tisdagar (och äter lite på måndagen så att eventuellt helgplus hinner jämna ut sig). Blir peppad nu och vill absolut inte gå upp över helgen. Ska försöka det bästa jag kan att inte äta extra i helgen utan försöka hålla samma matnivå som under vardagar.

2 kommentarer:

  1. SV: Du måste "känna" din kropp riktigt väl eftersom du under dessa 19 dagar bara stått still i vikt två gånger när du har vägt dig, som du skrev, tror att det blir minus :D Vilken känsla.
    Jag tror och hoppas jag väger tvåsiffrigt nu, men när jag väger mig på julafton vet man aldrig vad vågen säger!
    Jag pluggar till sjukgymnast, det är grymt intressant och jag längtar ut på "fältet".
    Du får ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  2. Jo tror känner kroppen och vikten rätt bra, vet ju om jag skött maten eller inte också. Fast funkar inte alltid heller.
    Sjukgymnast, coolt!

    SvaraRadera