fredag 1 april 2011

Belöning efter 2 veckor godisfritt: +1 kg..

1 januari: 68,1 kg

1 april: 64,5 kg

-3,6 kg

Men åhh irriterande..! +1 kg jämfört med förra veckan. Men vet att jag inte ätit så mycket mer så här är ursäkterna:

1. Har träningsvärk och har då mer vätska i musklerna.
2. Sen middag med carbs plus drack massa vatten; glykogen+vatten i musklerna.

Ska försöka att inte vara sifferfixerad, känner ju på kroppen och kläder att det inte är nån skillnad egentligen.

Nu siktar jag på en rolig hetsätningsfri helg, att jag klarar det är det viktigaste. Söndag lär bli svårast för det blir en ta-det-lugnt-hemma-dag och på lördag blir det äta ute vilket nog inte blir direkt nyttigt; på söndag kommer jag känna "äh jag åt ju onyttigt igår och idag är det söndag och imorgon måndag, ny vecka, då ska jag äta jättenyttigt". Men nu är jag i alla fall förberedd på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar