måndag 4 april 2011

Ätarsöndagar...

Vad sjutton ska jag göra med mina söndagar?! Det är liksom inpräntat i hjärnan att äta mycket! Kanske räkna kalorier. Men bara på söndagar. Har ju problem med att räkna kalorier, tror jag blir mer ätstörd av att räkna. Men fan jag behöver en nyttig söndag.

Har gått upp också, vet inte säkert för har inte vägt mig, men känner mig som närmare 65 kg. Inte nöjd med det och siktar på att vara nere på 63 igen till på fredag nästa vecka.

Om jag lyckas hålla söndag nyttig det vill säga. Och fram tills dess en dag i taget.

3 godisfria veckor nu. Bra!

2 kommentarer:

  1. Det fixar du. Om du tränar kanske du kan köra lite hårdare pass de dagar som du råkar överäta. På så sätt kompensera ut?

    SvaraRadera
  2. Tack hoppas det :)
    Nja grejen är att matstörd som jag redan är vill jag inte "smitta ner" min träning med kaloritänk. Ditt tips är ju helt och hållet logiskt för normala personer, men jag är rädd för att fastna i mina gamla dåliga beteenden (åt 10 000 kcal en helg, stod på crosstrainer flera timmar på måndagen).

    SvaraRadera