fredag 11 februari 2011

Yes!

1 januari: 68,1 kg

11 februari: 64,5 kg

-3,6 kg

Yes!!! Och även: puh... Vad besviken jag hade blivit om jag vägt 65 kg igen...

En sak är säker. De här fyra dagar har varit ren diet och inte en hållbar livsstilsförändring what so ever. Har även blivit två pass bodypump, två pass bodycombat och 4x35 minuter snabb promenad (plus ett par timmars promenad som är vardagsmotion typ gå till buss och gym). Energin har bara varit runt 1500 kcal per dag. Har absolut känt att jag dietat och ansträng mig = man vill absolut ha resultat på vågen.

Drömde till och med om vägningen...typisk stressdröm där man vill ha nåt eller är på väg nånstans men aldrig får det eller kommer fram...var fast på ett hotell och letade efter vågar i alla rum, när jag till slut hittade en våg så visade den bara nonsens med siffror och bokstäver, nästa våg var för liten för att stå på, vid tredje vågen dök det upp massa folk så jag kunde inte väga mig för det måste man ju vara naken för (20 gram trosa får ju absolut inte råka komma med för då kanske vågen slår över ett hekto)...

Kroppen känns bra, känner mig rätt smal =)

Mitt nästa mål är faktiskt att vara kvar på samma vikt till nästa fredag. Det blir utmaningar i helgen med både mello-kväll hos kompisar och födelsedagsfirande med tårta. Ska försöka hålla en bra balans. Målet är alltså att hålla mig måttlig och inte gå upp så mycket över helgen att det blir plus på vågen om en vecka.

2 kommentarer: