onsdag 2 februari 2011

Fyran har skymtat fram

1 januari: 68,1 kg

2 februari: 64,9 kg

-3,2 kg

Fyran var länge sen jag såg =)

Men jag är inte direkt jätteglad för jag är mest rädd för att bli av med den... Men det funkar bra att räkna kalorier än så länge och så länge det gör det så fortsätter jag. Men det riktiga jobbet är ju att ligga stabilt och inte gå upp när jag äter utan att väga och räkna (för det vill jag ju inte göra hela tiden).

Känns bra i kroppen, är glad för fyran =)

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Grattis!! DU väger nästan exakt som jag :-)
    HUr många kcal äter du? Och hur tränar då... verkar iallafall vara ett vinnande koncept. GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hur många kcal äter jag...väldigt inkonsekvent =) Men nu senaste veckan har det blivit runt 1500 kcal/dag men mer på helgen. I vanliga fall räknar jag inte så länge utan varvar enstaka kaloriräknardagar med sockerfria perioder och "normalt liv". Tränar 3-4 ggr/v.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad skönt för dig att det flyter på :)
    Den där Muffinsen såg smaskig ut, jag har aldrig ätit en sån där med glasyr, blir inte det onödigt sött??
    Tror det är bra med ätardagar, så inte kroppen vänjer sig :)

    SvaraRadera
  4. Onödigt sött hurdå? Haha =) Gillar sött, har typ aldrig tyckt att något är för sött.
    Så länge jag inte överäter så är det lugnt. Tror också (måttliga) ätardagar är bra, för mig främst för att jag orkar dieta längre då.

    SvaraRadera
  5. Haha... jag menade smaken sött, inte sockret i sej. Jag skulle ha skrivit att JAG tror nog att JAG skulle tycka att det blir onödigt sött :)
    Du får ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  7. Tack, är faktiskt jätteglad nu när fyran fortfarande är kvar =)

    SvaraRadera
  8. haha visst blir man så glad när man spräcker strecket!

    SvaraRadera