söndag 14 november 2010

Vill dieta

Åh men suck, jag är helt hopplös... Men kan inte låta bli att tänka så här (trots att jag skrev i ett av mina första inlägg här att jag INTE ska göra så)...

Bara 30 dagar! Jag KAN gå ner 5 kg på en månad! Jag behöver bara anstränga mig i en enda månad. Det är möjligt att gå ner 5 kg på den tiden. Om jag väger 68,5 kg imorn så kan jag väga 63,5 kg om en månad. Vore så underbart! Jag är bra på att dieta, stör mig inte så mycket på att vara hungrig. Det är bara att lägga en måltid på ca 600 kcal före träningen så går det att träna hårt trots 1200 kcal/dag.

Just nu kommer jag knappt ihåg vad jag menar med att viktproblemet sitter i skallen och därmed fokusera problemlösningen ditåt. Äh... Känner för att dieta bort magfläsket, inte tänka bort det..

2 kommentarer:

  1. Du kan! Och du kommer ,jag lovar ;) Ja har gått ner från 67.8 till 63.8 på fyra veckor! Och denna måndag, from imorgon kommer jag göra på hårdare och strängare med ett kcalintag på 1300. Pepp pepp till dig! : ) Jag kommer följa dig!

    SvaraRadera
  2. Tack! =) Åh duktigt av dig! Det är relativt lätt att gå ner typ 2 kg på 2 veckor men ju fler veckor desto tuffare med samma takt. Men nu fan ska det dietas haha!

    SvaraRadera